lørdag 31. oktober 2015

TAKK oktober !



 Det har virkelig vært en fantastisk fin, inspirerende og kreativ måned. Og alt har skjedd i orangeriet !
Høsten kler nemlig orangeriet....tror det kler alle årstider der inne.....og snart er det JUL !!!!Jeg gleder meg veldig til å starte pynting der inne og er godt i gang med å samle inn herlige naturmaterialer jeg har lyst å bruke til årets julepynting. I slutten av november begynner jeg....åååh føles veldig lenge til egentlig...Men planlegge og drømme det kan vi begynne med...noe jeg har gjort for lengst..i smug..:)

 Fant disse gresskarene på plantasjen og skulle ønske butikkene tok inn flere av disse...veldig dekorative med sin rustikke stil.

 Burde ikke man ha byttet ut de slitne kvistene nå....men nei...jeg ser fortsatt mye herlige farger i de så her får de selskap av noen vakre (......)hjelp meg dere som kan? Jeg husker ikke navnet på disse vakre blomstene fra Plantasjen ! Men det gjør nok karen jeg på slutten av dette innlegget vil framsnakke..:)





 Også kar`jeg ønsker å gjøre litt stas på er selveste Claus Dalby . Han er nå aktuell med en av de vakreste julebøker jeg har sett "HVID JUL "....for heldige meg er så heldig å fått et eksemplar fra selveste mannen selv......og stoooor koser meg i disse dager med å beundre nok et av hans mesterverk i bokform.    
 Boken er full av vakker inspirasjon hvor han viser oss hvordan man kan lage de lekreste dekorasjoner ,tips til å pakke gavene inn på en kreativ måte og det å skape magisk jul ute....stappfull av de vakreste bilder man bare vil synke inn i...:)
 " HVID JUL " kan du sikre deg på Adlibris og du har en tidløs julebok i mange ,mange år fremover !
På den siste kvelden i oktober sitter jeg i orangeriet å lager dette innlegget....mens jeg venter på "Knask eller Knep"barna...men her har det ikke vært stor trafikk ennå...kun to søte små :) Mulig det blir knask og skumle muffins til dessert i morgen på oss i heimen...:)

                                  Herlige november dager i møte alle sammen !
                                               KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Det er krysantemum du har i den fine buket!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å huff nesten litt flaut å ikke se det....men jeg visste jo jeg hadde vært borti den før.Takk og jeg vet alltid dere der ute kan hjelpe når jeg trenger navn på noen vekster :)

      Slett
  2. Beautiful as always! We have not trickster or treaters, so we eat our own candy and watch scary movies!

    Welcome, November!

    SvarSlett
  3. Oh plenty of fresh apple to candy in dipped Carmel and candy.
    Your home and all you inspire is always amazing.

    Xx
    Dore

    SvarSlett
  4. Herlige bilder fra ditt orangeri igjen. Der hadde jeg også kost meg glugg ihjel. Men nå har mannen min foreslått at vi skal lage et drivhus, og jeg jubler. Inn der kommer det nok ikke bare planter og frø, for å si det sånn.
    Moro å se de store krysantemum igjen. Husker de godt fra jeg jobbet i blomsterbutikk på 1970-tallet. Har ikke sett de på mange år.... Hilsen Berit.

    SvarSlett
  5. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett