lørdag 26. august 2017

Blomster som inspirerer !

Blomster er og blir min store inspirasjonskilde ! Nesten alle bilder jeg skaper har blomster i seg og det kan være farge eller struktur i blomsten som avgjør hvordan utrykk jeg ønsker å skape i bildene mine. Solsikker kan jeg aldri gå "feil" med , de bare utstråler glede, frodighet og har et rustikk utrykk som passer mitt utrykk perfekt...En STOR favoritt :)
I dag byr jeg på et skikkelig "Solsikke innlegg" og siden jeg har et spennende samarbeid med Miss Mustard Seed milkpaint om dagen bringer jeg solsikker inn der også....noen av de kulissen blir å se på de siste bildene i innlegget her.


 Lekkert i gult på verandaen denne sensommer tiden .
 Dette grønne serviset er fra INDISKA . Fantastisk farge som også gjør meg glad :)
 Hele denne vakre buketten er fra Mestergrønn , en skikkelig gla` bukett !











 For tiden jobbes det med produkt fotografering for Miss Mustard Seed milkpaint og jeg som er så glad i blomster bringer inn disse her også :) Den gamle boksen er fra garasjesalget i Brevik. Helt nydelig i sin grønne patina .





Neste gang jeg kikker inn her har nok september banket på døren....og høsten begynner å snike seg inn. En herlig tid dere....for vi som elsker høsten da :)

                                  KLEM VIBEKE  

12 kommentarer:

  1. Oi joi... so vackert bilder igen ; )

    SvarSlett
  2. très beaux bouquets de saison !

    SvarSlett
  3. One of my favorite flowers! Sunflowers are just so happy!
    Beautiful pictures!
    Smiles, alice

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, Vibeke! Solsikker er så vakre og gjør meg så glad. Dessverre passer de dårlig inn med resten av interiøret, men....

    SvarSlett
  5. Sunflowers inspire me always too ♥♥♥ Love your photos... Alexandra

    SvarSlett
  6. Skønne skønne buketter kære Vibeke 😍
    Rigtig god dag

    Klem Lone

    SvarSlett
  7. Helt enkelt underbart...
    Varm kram från Titti

    SvarSlett
  8. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett