mandag 25. september 2017

Milkpaint LOVE !

 
Dere vet at milkpaint står
mitt hjerte veldig nært og jeg maler
så ofte jeg kan. Denne gangen
er det en gammel skatt som har
fått en omgang ! 
 Den gamle trebøtta er en nemlig en gammel skatt som jeg selv som liten jente var med å kjøpe på auksjon. Min mamma var akkurat som meg når hun var yngre og elsket gamle ting hun kunne pusse opp....så det er tydelig hvor jeg arvet det fra :) Den gang pusset hun den opp i bonde blått og nå maler jeg den med milkpaint i fargen "shutter grey ". Elsker den vakre grå/blå nyansen .



 Sjenken her er også milkpaintet med "farmhouse white ". Noen husker kanskje at den skulle hives av noen gode naboer...helt til jeg så den :)Er så  glad i den  og med sitt enkle utrykk passer den inn overalt her hjemme.

I helgen var jeg på garasjesalg og det ble faktisk mye kupp på denne dama...som denne benken på kjøkkenet. Har egentlig ønsket meg en slik lenge og heldig som jeg var ble den endelig min. Jeg valgte å milkpainte den med to nyanser "Grain sack " og Farmhouse white". Nå er det blitt min favoritt plass og sitter faktisk her i skrivende stund.....:)

 å joda Maja liker seg her hun også :)
 Se på den søte profilen da ..? Den lille nesa der er så søt altså :)




 

 
Vakre gamle putetrekk....
jeg har "noen " nå :) Men noen ting
får man bare ikke nok av :)




Håper alle har fine høstdager der ute ! Her bruker man mye av sin ledige tid til å nyte alt det vakre september har å by på , blir nok et fargerikt innlegg snart igjen ! Om du ønsker å vite mer om milkpaint er det denne siden du bør besøke...full av inspirasjon og info om alle produktene.. og kanskje du drar kjensel på noen bilder fra Vibeke Design ? :)

                                        
                                                             Klemmer fra Vibeke


                                         

17 kommentarer:

  1. As usual, I love it all...the bucket, the bench, that stove!, the chandelier, the dog! Always so inspirational.

    SvarSlett
  2. Smukke smukke billeder kære Vibeke. Du forstår virkelig at stille det hele så fint an. Den lille bænk er jo helt bedårende.
    Ønsker dig en smuk dag

    Klem
    Lone

    SvarSlett
  3. i love it. Dog is the best of best ;)

    SvarSlett
  4. Beautiful pictures and a beautiful flowers! Have a nyce day. Hugs

    SvarSlett
  5. Wonderful pictures here on the blog. I've been watching you Instagram already for quite a long time. I started blogging myself last weekend.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  9. Wow! Krásne farby, doplnky,aaach super!

    SvarSlett
  10. I Love You Vibeke!!! Od samego początku kocham każde Twoje zdjęcie. Mogłabym na ganku Twojego białego domu zapomnieć o istnieniu całego świata. Twój blog to przeniesienie do lepszego świata. Kojarzy mi się w kadrami z ekranizacji Dzieci z Bullerbyn! Sielsko i pięknie, dziękuję.

    SvarSlett
  11. Så underbart ljust och fint...blir alltid så inspirerad när jag kikar in till dig :)
    Ha den bästa av lördagar!
    Kram från Titti

    SvarSlett
  12. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett